Alldeles för länge sen

Det är mörkt ute.
Jag är halvnaken efter en lång, underbart varm dusch.
Det enda som snurrar i mitt huvud är du. Det var alldeles för länge sedan vi sågs.

Jag vet att om du vart här hade jag inte suttit framför datorn, jag hade suttit grenslad över dig.
Jag hade inte frusit, jag hade badat i svett.
Det hade inte varit tyst, det hade varit massor med ljud.
Jag hade inte bara haft träningsvärk imorgon, jag hade vart alldeles trasig på precis rätt sätt.
Jag hade vart glad, riktigt nöjd och tillfreds. 

Vi hade kunnat vara vakna hela natten och gjort massvis med saker jag inte ens tänker nämna.
Men det får bli vid ett senare tillfälle... (a)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0