"columbus"

Du kan följa mina spår hem. De syns tydligt i snön som är oskuldsfullt vit. Natten är svart. Men gatlyktorna lyser med ett gult sken hela vägen. Allt jag vill är att du ska hålla mig hårt. Ta mig i din varma famn och krama mig hårt. Håll mig nära. Staden vaknar långsamt när vi tillslut går för att sova. Vi är fortfarande lite fulla men det har ingen betydelse. Det enda som spelar roll är här och nu. Du och jag och natten som sakta går mot sitt slut. Du kan tro allt du hört eller välja att låta bli. Det känns ändå som möjligheternas land. Allt kan hända. Bara jag är med dig. Bara håll mig älskling nu.


Kommentarer
Postat av: John

Vackert...

2010-03-03 @ 09:07:53
URL: http://www.trinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0