Kaos

Jag hatar att jag bli helt apatisk och inte vill göra ett skit när det blir minsta lilla motgång. Det är inte okej längre. Jag har massa poäng jag inte får tillgodoräkna mig förrän jag klarat av fler delmoment, och det mest kreativa jag kan komma på att göra är att ha ett SATC marathon och spela Sims på fb!? 

Jag har så mycket uppdämd energi att jag bara imploderar till ingenting. Och den där rastlösheten.. Jag trodde den hade lugnat sig, men den väcktes till liv igen idag under jordens tråkigaste föreläsning. Jag vet exakt vad det är jag behöver. Ca 48h av sinnessjukt mycket galenskap och smärta (osv). Det har gjort susen varje gång innan iallafall... 

Jag tror jag blir knäpp!

Tack och lov så är det inte jättelångt kvar tills den 4e feb.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0