En väldigt grå dag

Bygg nåt vackert som krossar allt.

I ett annat liv.

Jag har vart svag. Och ensam. Men jag började inte den här gången. Det är bara så att ett sms och en bild kan sätta igång så mycket det inte är medvetet om. Likaså ett snabbmeddelande på chaten. Kallas inte det för "the butterfly effect"?
Har längtat, saknat, gråtit och sen hatat mig själv. Som alltid när det går utför gör jag det bara värre. Skulle hållit mig borta från mail och allt vad kontakt heter. Ibland är det som jag bara står bredvid och ser på  när saker händer mig. Som om det inte var jag som bestämde. Jag vet vad problemet är. Jag släppte in andra personer. Som uppenbarligen inte var värda besväret.
Problemet är väl iofs mer att jag inte verkar kunna släppa ut dem. Känner mig både som den hemska kvinnan och den stackars författaren i Lida. Väldigt stört. Väldigt jag. Väldigt jobbigt. Schizofrent nästan.

Jaja.. Inget nytt under solen (eller bristen på sol heller för den delen)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0