Shiny!

Jag gillar blanka och glansiga saker. Satt idag i nästan två timmar på olika sidor och bloggar relaterat till latex. Till sist hamnade jag på Lady Lucie. Hittade ett par FANTASTISKT UNDERBARA och HETA latex-hotpants med hög midja och hängslen!! Kärlek vid första ögonkastet. Så jag kan kanske ha råkat köpa ett par... i svart och grönt. *studsar av lycka!*
Ibland blir det inte som man planerat. Men jag kommer sitta som på nålar (och kanske leka med min blanka tejp litegrann) tills de kommer hit. <3

Puss!

Dessa, fast inte i rosa! Sjukt fint!!

Och som pricken över i behövde jag inte köpa specialmedel, då mitt glidmedel är latex-safe!

Kommentarer
Postat av: hejtjena

ser fram emot att se dig i den!

2011-12-02 @ 15:08:43
Postat av: Pixii

Jaa.. det lär ju hamna minst en bild på DS^^

2011-12-02 @ 18:20:14
URL: http://pixiidoll.blogg.se/
Postat av: hejtjena

aja, ds får väl duga... ;)

2011-12-13 @ 15:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0