Oj..

..oj, oj.. Alldeles för länge sedan. Har funderat på att lägga ner helt, men det är skönt i perioder att kunna skriva av sig. 
Mycket har hänt sen sist.
Galet mycket plugg, mest vin, som resulterade i en godkänd tenta och en redovisning med ett solklart VG! 
Vi har festat betydligt mindre än tidigare år, det beror antagligen på tredjeårssyndromet. Fest och pub är inte kul längre så vi umgås med varandra och lagar grymma middagar och bara myser.
Har blivit beroenda av Sims på Facebook, Wordfeud och serien The walking Dead. Underhåller beroendet så ofta det går.
Hade en enorm endorfin-adrenalin- och dopaminutlösning för ett par helger sedan. Dvs Underbara Lund var här. Tre dagar av, ja, sånt jag inte tänker gå in i detalj på, det är bara för mig, att minnas vid speciella tillfällen... (a)
(Har brutal abstinens och det är inte okej!)

Jag kan ha hittat sällskap till en klubb helt i min stil inne i Örebro, måste fila vidare på det.. Abstinens där också. Så jag håller tummarna att jag kan gå på fuck x-mas den 26e dec. Jag skulle verkligen behöva det. Älskar alla här, men vissa saker är jag rätt ensam om att uppskatta. Vanilla sucks! 

Vi får se vad framtiden kommer med.

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0