Hälsning från en Havreåker

Stört länge sedan jag skrev nu, jag vet, förlåt. Men jag har inget internet! Lyckades till råga på allt spärra mitt trådlösa jag hade med mig genom att vara ett hopplöst fall med obotlig dyskalkeli.

Det flyter på bra här ute i havreåkern, jag brygger öl, destillerar sprit och serverar. Det händer inte så mycket på fritiden så jag har kollat igenom alla serier på min dator minst en gång. Jag har till och med börjat kolla på svt för att fördriva tiden, eftersom det bara finns skogs-tv här ute. 

Jag är lycklig för det börjar bli vår, har sett massa snödroppar och annat grönt som är på gång. *yay*
Jag har börjat löpträna lite smått för att hålla igånng den lilla kondition jag skaffade under vintern.
Jag planerar en resa till Lund, för jag behöver det.
Jag har hört från en.. vän? som jag knappt vetat om han levde eller inte. Han lever! Sa att han tänker på mej, massor. Jag har kommit över det, slutat försöka, så jag vet inte hur jag ska ta denna nya information. Man kan ju förhoppningsvis vara vänner även om det en gång vart så otroligt mycket mer än så. (kommer inte hända igen, för då kommer jag nog inte överleva)
Jag var i Strängnäs och träffade gamla vänner och drack en massa öl. Det var trevligt, även om några hade förändrats oerhört mycket.
Jag har ingen självdiciplin och har därför inte skrivit mer än rubrikerna på mitt arbete som är 75% av en hel termins betyg, SKÄRPNING! Problemet är att jag inte kommer på VAD jag ska skriva om.. *panik*
Jag har upptäckt att det blåser nåt kopiöst här ute, jag var tex tvungen att gå istället för att cykla eftersom det gick fortare en dag i förra veckan. Sinnessjukt.
Jag har glömt min mobilladdare i Mariefred och pga kass postgång och en trött mamma har jag nu en stendöd telefon. Önskas kontakt under helgen föreslår jag att du ringer till Bjertorp slott och ber att bli kopplad till mitt rum.

Är det sant det där med att om man inte bryr sig på tillräckligt länge kommer de krypande tillbaka? Verkar iaf onekligen så..

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0