Homesick

Som vanligt så älskar jag Kill your darlings, fast nu heter hon killing alice tror jag.. Läste ett inlägg idag som jag fastnade för, hörrö fetto.

Ute snöar det, tydligen kommer det bli en decimeter till inatt. Pallar fan inte mer! Men jag har införskaffat en varm och gosig mössa med kaninpäls i, så jag ska nog iaf kunna uthärda.

Har trots kylan vart på en promenad idag, fikat på 2 goda ting och skrivit ett spanking new CV. Lite duktigt trots att jag bara vill hem till skogen nu. Fick ett mindre sammanbrott häromkvällen och började störtgrina av ingenting. Ilskan dämpades ju inte direkt av att min sympatiske far kom med en spydig kommentar om att jag överdrev... Skrek nåt i stil med "gubbjävel!" åt honom och stormade in på mitt rum. Jag blir verkligen påminnd om varför jag flyttade från första början när jag är här i mer än fyra dagar. Aldrig mer.

Snart får jag åka hem!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0