Träning

Gud vad underbart det är att träna! Har kört i ett par veckor nu två ggr i veckan först zumba och sen innebandy. Är alltid helt slut efteråt, inte så konstigt då det är två och en halv timmes konstant träning.

Katten och jag kör hårdträning på kommunikation och att han ska kissa i kattlådan. Efter hans eskapader utomhus har han blivit ännu mer nervös och lämnar pölar på golvet eller på kläder som ramlat ner. Har googlat en massa och det jag läste verkar fungera, han blir bättre och bättre varje dag.
fortfarande en bit kvar iofs, men vi kämpar vidare.

Beställde fyra flaskor Nikkori Umeshu förra veckan, och nu kan jag hämta ut dem! YUM! Sen måste jag till apoteket, viktiga saker som ska hämtas ut. Måste bara hitta nån som kör.

Nu blir det lite tv innan jag ska sova, massa att göra imorrn med b-uppsats, möten och föreläsningar.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0