Skål!

Grön tuborg, hängslen, hatt, svart smink och sån där fin musik. Så ser det ut för mej just nu. Med msn och en kissekatt som sällskap. Crazy-catlady-future, here I come!
JA, jag är bitter, nej, det är inte mitt fel. Faktum är att det inte är något fel på att vara det alls.

Skolan är för mycket och för svårt.
Kompisarna har massa annat att göra och när det är fest finns det inte plats för en till.
Den gamla kärleken har världens sämsta timing och den nya har i princip en annan. (Vilket verkar vara ett genomgående tema just nu.)
Så jag sitter och dricker ljummen skitöl och väntar tills jag kan dra till en fest. Om jag pallar. Annars kanske jag bara sitter och super och lyssnar på just sådär fin musik hela jävla natten.

Ingenting varar för evigt. (det ska fanimej gudarna veta)

Skål!

Kommentarer
Postat av: madde

men lyssna på den nya skivan så känns de nog bättre!

2010-10-13 @ 18:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0