dagen efter halloween

Idag vaknade jag och trodde att jag var döende, minst.
Trodde jag skulle spy när jag böjde mej framåt eller bara rörde mej. Efter klockan fem masade jag mej ur sängen och fixade något att äta. Jag parkerade mej i schäslongen och har inte rest mej sen dess.

Jag är fantastiskt dålig på att låta bli pinsamheter på fyllan, smsade och ringde fast jag borde kanske låtit bli. Hånglade med en kompis, möjligtvis mot hans vilja till en början.. Vinglade runt och pratade massa strunt. Klagade högljutt på mina fötter som gjorde ont. Ja, men det är sånt som händer. Jag hade riktigt kul iallafall ;)

Fast ur all den här soppan har det kommit något positivt, jag fick ett svar och jag kommer få träffas igen. *happy*

puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0