chocolate-chocolate-gable medicine

Halsen vill inte bli bättre, två tredjedelar är igensvullen, så jag har svårigheter att andas. Jävla halsmandlar, de ska bort!

Ska tröstbaka och tröstfika och tröstkolla på borta med vinden.
Dvs choklad + choklad + Clark Gable = lite gladare Malin.

Receptet finns här.

Kom på en låt som jag skulle sjunga om jag kunde.. for what it's worth med Cardigans.

Det är nog bäst att sätta igång med chokladen på en gång, innan mitt tillstånd förvärras.

Luftpuss på er! (så jag inte smittar nån)

Kommentarer
Postat av: Jossan

låter gott!! kan rekomendera http://www.alltommat.se/recept/chokladfondant-8109



har inte testat än men såg på tv när dom gjorde såna och dom såg sjukt goda ut!

2010-10-20 @ 19:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0