SNÖ!

Det snöar. Massor. BLÄ!

Fryser fast elementen är på hög effekt. Jag hatar vintern. Okej, jag älskar att åka skidor, utför då, och skridskor, men vinter? kallt och snöigt och mörkt, nejtack.

Funderar på hur jag ska kunna koncentrera mig på lektionerna. Dels är det sjukt svårt med ekonomistyrning och dels finns det andra distraktioner närvarande. Kom på mej själv med att le under föreläsningen. Det är inte bra.
Det är mysigt. Det är fint. Men det är inte bra. Inte för mej.

Sitter med massa färg i huvudet. Nu ska det bli svart och fint. Det var iofs svart innan, men med en vacker utväxt på ett par cm. Inte så jävla hett.

Nu är det iaf spikat, det blir Toscana i sommar med "stenvägengänget" i en vecka! Längtar så mycket. Det ska bli så underbart. Jag överväger att köpa ett interrail-kort och åka tåget istället för att flyga. Passa på att se lite mer av Europa på vägen dit och hem. Har tex alltid velat se Österrike, då det faktiskt är en del av mitt ursprung. Das mutterland, mein Osterreich! Haha, skämt åsido, men jag vill verkligen dit.

Nu blev det visst dags att skölja ur färgen ur håret.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: John

Ja alperna på sommaren har jag alltid velat se!!

2010-11-09 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0