Sidecut

Fredagkväll.
Två sorters blåmögelostar, för det måste ju få vara lite fredagsmys ibland?

Jag börjar tycka att jag ska ha sidecut. Sjukt snyggt, och jag tror att jag skulle kunna rocka en sån frisyr.
Tänkte köra på en ganska liten, så man kan "kamma över" om det behövs. Liten innebär då inte hela vägen bak, bara ovanför örat.
Resten får vara som det är. Långt och svart. Typ som nedan:

Mer som den nedersta.
Jag är medveten om att många sk fashionistas har den här frisyren, men jag skulle inte falla in i mängden. Har svårt att tro det iaf :)

Ska se vad Tina tycker, frisören måste ju ha nån say i det hela. Ska kolla imorrn, om jag kommer upp innan det blir mörkt igen.

Nu ska jag äta mer ost! nomnomnom!

Puss!

Kommentarer
Postat av: jossan

i say go for it!! fast.. viola kommer ju få en chock i jul när hon ser oss.. men men

2010-11-20 @ 19:01:24
Postat av: madde

asså du skulle rocka i en sån! men ni behöver itne ens tänka på att övertala mej, ja skulle bara se störd ut. så de kan vi bara inse på en gång ok?

2010-11-22 @ 23:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0