Mahna-mahna!

Jag har en grym ringsignal på min mobil nu!

Mahna-mahna!

*nynnar med i sången*

Så söta små muppets^^

Ikväll blir det Ratatouille med Anna och Jonny, och lite film. Trevligt värre.

Om jag blir hungrig tills dess, för jag blev bjuden på lunch idag. Schnitzel i kantinen med rock'n'roll blåa ögon.. (a) Väldigt mysigt och trevligt.
Satt och flinade på hela lektionen trots att det bara var massa krångliga ekvationer. Ritade en kaffekopp med ånga som steg upp i små hjärtan, aslöjligt jag vet, men det bara blev så... Hih!^^

Mår bättre än på länge, och det känns bra. Riktigt bra.

Puss!

Kommentarer
Postat av: John

Man kan verkligen inte sluta le åt låten :)



Tur att du har mig ;)

2010-11-26 @ 09:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0