Kaffe...

Kaffe är farligt. Kaffe gör dej knasig, stirrig, skakig. Kaffe ska ABSOLUT INTE kombineras med träning. Detta är en allmän varning.

Efter sex(ish) koppar kaffe och en snabb-middag är det nästintill livsfarligt att gå på innebandyträning.
Jag visste inte vart jag skulle springa. Jag kunde knappt springa, hade problem att greppa klubban och i största allmänhet allvarliga fokuserinsproblem. Yrsel och darrighet följdes av ett irriterande illamående.
Jag skäms att erkänna att jag var tvungen att bryta tidigare, jag klarade knappt en timme av löpande fram och tillbaka innan min kropp gav upp.
Jag ska aldrig mer dricka kaffe på en träningsdag!
Är seriöst chockad över att mina medspelare tyckte jag gjorde bra ifrån mej, hur det gick till är ett mysterium för mej...

Måste nog äta något mer för att dryga ut koffeinhalten i min kropp.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0