buss

Idag har jag åkt buss, Hällefors och tillbaka.
Men det var värt det, för jag har färgat mina rötter och nu ser sidecuten, som jag hållt hemlig i flera dagar, riktigt bra ut!
Mitt vinställ är fullt och jag har två sorters glögg att välja på.
Köpte även två underbara flaskor Prosecco La Robinia till vinterfesten.

Står för tillfället i valet och kvalet mellan att ha en mysig hemmakväll med glögg och papparkakor med blåmögelost ELLER att ta mej i kragen och hitta en förfest och dra till puben. Svårt.
Det vore trevligt att träffa lite folk iaf.

(Är på ovanligt bra humör då jag vaknade av en väldigt trevlig dröm, där ett par väldigt blåa ögon spelade den manliga huvudrollen...) ^^

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0