måndag.

Jag kom på en sak idag. Jag har i princip slutat leva. Alltså, jag lever om man ser till att jag andas och hjärtat slår. Men jag är inte levande, jag tar inte tillvara på livet som jag blivit tilldelad. Förutom när jag är full. Då lever jag så det både räcker och blir över. Jag vill kunna skylla på någon, att det inte beror på mej själv. Men det kan nog bli svårt. Jävligt svårt. Nu är det förstås helt onödigt egentligen att jag ens skriver det här. Men det bara blev så den här gången. Skitsamma. Det blir ändå aldrig som man vill. Särskilt inte om man för en gångs skull vill vara lycklig med en annan människa. Det kommer alltid vara så att det kommer något emellan. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0