duktig jag

Jag känner mej duktig. Jag  har vart ute och gått entimmes-promenader de senaste dagarna, tom igår när det regnade massor och idag då det måste vara minst 27°C ute. Sjukt varmt och inte mycket till vind heller. Men det är underbart. Dessutom så har jag läst massor i min spritbok till tentan. Beroende på hur mycket jag får gjort så kanske det blir en snabbis på puben ikväll, nykter då.

Råkade använda en lotion med skimmer i idag, så jag kan väldigt lätt misstas för en töntig, fake, (och antagligen rätt gay) twilightvampyr >< HAHA!
Jag glittrar i solen!! XD

Nu ska jag hinka i mej nån liter vatten och sen fortsätta plugga. Jag är lite stolt över den diciplin jag haft trots underbart väder och lite nervös-ångest för imorrn.
Hoppas alla har en lika bra dag som jag :)

PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: madde

duktigt syster! ja har spenderat dagen i sängen, sovandes.. plugget sket sig rejält, jag öppnade iallfalle tt dokument

2010-05-22 @ 17:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0