ojdå^^

Jag har insett att människor tror jag är typ, emo, av det dom läser på bloggen. Min första tanke va, Oh no.. shit! För så är verkligen inte fallet. Det mest råkar bli så att jag är sur, bitter eller nere när jag skriver. Det är väl så att det är just då jag behöver få ur mej allt skit. Antar jag iaf. Jag kanske borde ta det med en vän istället för att lägga ut det för alla att se?

Sen funderar jag på hur det skulle vara med lösenord igen? Så man fick ett slut på pikar från folk som läst om mina pinsamma eskapader. Men jag vet inte, det är ju fashinerande att folk är så nyfikna på mej, helt galet.

Imorgon gäller det. Imorgon är sista delen av hantverksproven. Sista dagen med servering. Sen har vi ingen mer MOS 1. Efter imorgon är det helg, och fest! Fy fan vad vi ska fira att den här veckan är över! Jag hoppas bara att det är tillräckligt med människor kvar så att det blir lite drag på puben.
Blev nästan lite ledsen när jag hörde att Helena skulle stå i baren, vi har ju så kul på fester, och självklart annars också. Meeen, om det blir efterfest så kan jag nog lura med henne^^

Sen visar det sig om herr generad dyker upp...

Nu ska jag ta en dusch efter innebandypasset, sen ska jag fan läsa in lite mer på menyn så jag kan presentera på ett bra sätt. Håller tummarna att ajg lyckas med ostronöppningen och dekanteringen imorrn, är lite nervös..

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0