måndag

Jag har precis avslutat en lyxmiddag med Helena bestående av hel fransyska i ugnen och rotfrukter i ugnen med bea.

Lilla sambo har kommit hem från en omotiverad helg i Jönköping av alla ställen, med Jonny då. Av nån outgrundlig anledning satt dom och pimplade vin hela kvällen och nu är bägge rätt fulla.. Vi börjar kl 9 imorrn.
Nu ska tex Jonny gå ner i spagat och GiGi ligger på golver och asgarvar.
Det är rätt spännade vad som kan hända en måndagkväll i Hyttan. Men, ärligt, jag börjar ledsna mitt goda humör till trots.
Jag har fan små-lett hela dagen, igen. Det är riktigt mysigt att få samma svar tillbaka när man äntligen erkänner det. Såhär glad har jag inte vart på länge. Men det känns som det kommer bli en lång vecka... *väntar*

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0