6th sense och gamla vanor

Ja, jag kollar fortfarande när det skett inloggningar. Jag kollar vad som händer. Jag kollar inkorgen. Jag kollar mobilen. Men jag hoppas inte längre. Det är iaf något jag kallar framsteg, även om jag är övertygad om att vissa inte håller med. ;)
Jag tänker inte på det konstant och jag behöver inte prata om det. Skönt, väldigt skönt att det är så.

Iaf, trevligt avslut på kvällen med Evelina och Helena. Inte för att vi gjorde så mycket, men det var nice ändå. Fast det är nån som inte gillar mej i Helenas lägenhet. Stirrar och knuffas. Rätt obehagligt. Är det så nästa gång får jag prata med personen, eller, ja säga till iaf. Jag vet inte om jag uppskattar att uppfatta sådant alla gånger.
Sedan försöker man se vetenskapligt på det hela, men hur förklarar man att så fort jag kom utom synhåll från hennes hus släppte obehaget? och att jag känner mej helt lugn i mitt eget rum? Kom inte med nåt tjafs om trygghet nu bara. :p
Jag vet vad jag känner, även om andra inte gör det. Jag funderar på att ta kontakt med nån som kan det här, som kan komma med tips och råd om hur man hanterar det. Det kan underlätta.

Men nu ska jag sova. Det har vart en lång och produktiv dag med tentor och massa städning.

puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0