små byar och lite tur

Skriva hemtenta? jag borde. Men fan vad det ska vara svårt att hitta motivation.
Med bara ett par dagar kvar kan jag inte tänka på så mycket annat.. Det är jobbigt men lite mysigt också.

Var i Hällefors idag, fyllde på i kylen och i alkohollagret. Var även på vårdcentralen och fick mitt recept på p-piller förnyat. Skönt tänkte jag, nu blir det inget mer med ångesten över mitt horoskop (se tidigare inlägg) men jag är fortfarande fylld av oro och ångest för dom hade inte mina piller på apoteket!!!
Inte så kul... Som tur är är det ju en liten by, med allt det innebär med personlig service.
Den underbara apotekarien sa att hon skulle beställa hem och ringa mej när pillrena fanns i lager.
Sån service kan man inte få i en större stad. Man bara måste älska småsamhällen <3

Dagens lyckoträff är iaf att jag hittade en karta piller som jag bara tagit två ifrån, och det är från raden jag ska äta om två veckor!
Så, tills apoteket har mina tabletter och jag kan ta mig till Hällefors så kan jag äta dom och ändå slippa bli gravid i helgen!
(för er som undrar varför jag inte tänkte på kondom så är det bara inte ett alternativ just den här helgen..)

Nu hör jag GiGi diska där uppe, jag skulle kanske kolla om hon behöver lite hjälp.
Ha en fortsatt bra kväll!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0