såhär:

Att det kan kännas såhär.
Så bra fast det inte borde det. Så pass avslappnat fast det är allvarligt. Så lätt när det egentligen är så komplicerat.
Det är bara härligt, på ett sätt jag knappt känt förut.
Jag blir glad, jag ler för mej själv, jag tänker väldigt mycket. Tänker bra saker, inte som tidigare, att det kommer ändå aldrig fungera.
Jag är positiv. Inte så jag förväntar mej något, men jag räknar inte med katastrof som så många gånger tidigare.
Det var länge sedan det kändes såhär bra.
Såhär härligt.
Att bara få vara kär.

Problemen tar jag hand om senare, det kommer lösa sig så småningom.

jag längtar efter dej! puss*


Kommentarer
Postat av: vick

oooh! vem är den lycklige?

2010-01-03 @ 16:17:03
Postat av: pixii

En kille i Lund. Har känt honom i över ett år, men har aldrig känt exakt såhär förut. =D

2010-01-03 @ 16:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0