horoskop

Har hittat en app på Facebook som jag gillar, horoskop! Det finns dagens, veckans och månadens, och det sjuka är att jag aldrig vart med om ett horoskop som stämmer så bra. Hoppas att det stämmer lika bra på förutsägelserna..

Mitt horoskop, Jungfrun, för denna veckan, v.3:
"De senaste veckorna har säkert inte varit lätta, men nu lär du ha samlat på dig all den information du behöver för att kunna komma vidare med kreativa projekt som kärvat en del sedan jul. Angelägenheter i förbindelse med barn börjar också röra sig åt rätt håll. Vad relationer beträffar upplever du definitivt ett lyft när gynnsamma förändringar ger din partner betydligt bättre självförtroende, eller om du är singel så upptäcker du nu nya potentiella partners. 2010 är på det stora hela ett år då partnerskap av alla de slag är förenat med en inspirerande utveckling som kan leda till att du får komma ut och resa för att träffa nya människor och se nya platser. Var beredd på att ryckas ur vardagslunken."

Tycker allt låter jättebra förutom delen med barn som skrämmer mej lite. (särskilt när jag vet att jag slarvat med pillrena tidigare och att dom nästan är slut nu! Ska till vårdcentralen och apoteket på måndag, och då tar jag sista tabletten på sön!) Dom som känner mej vet hur hypokondrisk jag kan vara, så det här kan bli jobbigt.. Inte för att det ska vara nån fara just nu, men som sagt, jag inbillar mej lätt saker om min hälsa.

Uppfräshningen av bloggen gjordes av Trifix, länk finns visst på sidan av bloggen upptäckte jag idag.^^
Vad tycker du? Visst blev det bra? =D

puss*

Kommentarer
Postat av: madde

asså de är säkert ingen fara... de blev jättefint!

2010-01-22 @ 12:04:51
Postat av: pixii

Nej jag vet, men jag är ju en sån som tänker "Cancer!!" när jag hittar en muskelknut..



Hur går det med din blogg då? händer det något där?

2010-01-22 @ 12:07:35
Postat av: Nickolina P

din blogg är jätte fin! det har jag alltid tyckt :D

2010-01-22 @ 13:50:53
URL: http://nickolinap.blogg.se/
Postat av: pixii

tackar^^



hur går det med pluggandet? hörde att du ska skriva vintenan på distans i gbg.

2010-01-22 @ 14:49:21
Postat av: madde

ee min blogg?! har inte skrivit sen typ september så händer inte alldeles jätte mycket! hmm ja ahr en sen knut vid nyckelbenet. väldigt skumt, om man trycker på det strålar de i hela armen/ skulderbladet! fett läskigt!

2010-01-22 @ 19:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0