försovmorgon..

Fattar inte att man kan sova till radion, höra när dom säger vad klockan är, men inte reagera förrän nyheterna annonserar att klockan är åtta. 
Jag gjorde så imorse. Kan ju tillägga att jag började skolan kvart över åtta. Flög ur sängen och slängde på mej första bästa kläderna på golvet. Sprang typ iväg till skolan. Hann inte känna efter om jag hade träningsvärk. (det har jag)
Så, andfådd och svettig sätter jag mej i gastro och får kommentaren, "har du precis vaknat eller?" av både Sebbe och Pontus. *SUCK!*
Det va nog håret och mitt osminkade ansikte som avslöjade mej. Morgonrufs ftw^^

Vi har jätteskumt schema idag, föreläsning 8.15-9.00. Sen börjar nästa pass 12.15 !? -.-
Fast det var väl ganska tur, så jag hann äta lite frukost iallafall.

Ikväll ska jag skriva PM, packa, duscha, göra frukost till imorrn och köpa biljett. Åker 06.30. Vill att det ska vara kväll NU! tihi^^.

Nej, nu ska jag chilla lite innan nästa pass i skolan. Ha det bäst!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0