vart går gränsen?

Vad kan man lägga ut på sin blogg? Vart går gränsen? Jag är inte pryd på något sätt, men jag kan inte veta hur folk kommer reagera på vad jag har att skriva. Kommer de börja prata? Kommer de tro att vissa galna fantasier är sant? Eller bara att jag är psycho?

Jag har en novell, en kort berättelse som jag skrivit. Den är verklighetsbaserad, definitivt, men inte helt korrekt. Jag önskar jag kunde låta folk läsa utan att oroa mej för skitsnack. Det är inte bara jag som drabbas av det här isåfall. Jag vill publicera, men tror inte jag kommer göra det. Det blir min lilla hemlighet. 

Men om det kommer berättelser, kommer de ändra synen på mej? Jag vet inte varför jag ens börjar fundera, jag kommer aldrig fram till något. Jag kanske bara borde lägga upp den och strunta i resten? Eller skulle det bli konstigt om alla helt plötsligt visste vad jag satt och tänkte på i min ensamhet? Jag vet inte...

Kommentarer
Postat av: Vick

jag vill läsa!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-23 @ 15:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0