dan före dan före dan... osv

Ikväll är det en glad Malin som sitter i Mariefred och fryser.
Hon har genomgått en dyskalkeliutredning i Västerås hela dagen. Resultatet visade på vad jag trott i ett par år, jag är drabbad. Men jag fick mer info om vad det innebär och hur man kan använda sig av lösningar för att klara vardagen bättre. Tex nåt så enkelt som miniräknare. Det som kan vara lite negativt är dock att jag kan anses ha samma matematiska förmåga som en femteklassare... Så, om någon frågar mej "are you smarter than a fifthgrader?" kan jag inte svara ja. Men jag tänker inte klaga, jag har ju fått en perfekt grej att trycka på en tisha!
"Are you smarter than a fifthgrader? 'Cause I'm not!"
Fick iaf äta sushi till lunch och sen spana lite i affärer, för även fönstershopping räknas! :)

Sedan fick jag prata med lillstrumpan i telefonen jättelänge. Hon satt fast i nån håla i norrland och väntade på ett försenat tåg. Tror vi snackade en och en halv timme! Längtar som fan till imorrn när truppen är samlad igen. Tror att julkänslan kommer infinna sig då.

Sedan upptäckte jag att jag har vunnit en kalendertävling jag ställde upp i! Killyourdarlings julkalender med massa underbart snuskiga presenter. Jag vann en Kama Sutra-kortlek, sjukt bra ju! Dessutom boostade det min julkänsla rätt rejält. Underbart!

Till sist har jag fått massa sms från söderifrån. Och jag har ett par ideer om vad man kan hitta på med den där kortleken ;)
Sen hjälpte det inte att han började berätta om sitt rep han håller på och kapar i lagom bitar... (a) Gotta love it!
(och ja, jag vill söderut typ igår)

Åh juste! på juldagen beger jag mej mot Huvudstaden med Caroline och klär mej i svart, för det är Tech Noir!!!!

PUSS!! And Merry fucking X-mas! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0