update

Det har blivit lite ändrade planer. Familjen kommer imorrn, det ska bli supertrevligt. De skulle ha kommit på måndag, men nu är jag helt ledig då istället.
Eller.. ledig och ledig, allt är relativt. Jag har inget jag måste göra, typ plugg eller så. Bara sånt jag vill göra :)
Jag tror att jag har fått Helenas trevliga sjuka, ont i halsen och feber, men utan febern. Tack för den gumman ;) Jag har levt på te och ipren idag. Väldigt kul -.-
Hoppas det går över snabbt! Jag vill ju inte smitta nån (a)
Men det ska nog gå bra.

puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har jätte dåligt samvete för det men jag skyller på Evelina för hon smitta mig!

2010-04-07 @ 19:16:43
URL: http://hella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0