happy

Det är sättet han ser på en, hur han ler och hur han ger en små pussar på pannan. Det är bara så fint. Man blir så glad och bara ler tillbaka. ^^

Igår var trevligt, after-school på puben, sen middag med polarna och sen blev det lite frågesport.
Det är ju sjukt vad mycket konstigt man kan. Tex: vad kallas släktet med tjockbladiga växter som kan lagra stora mängder vatten i sina blad? Malin ropar: SUCKULENTER! och får rätt.
Jag kunde allt konstigt. Kan det ha nåt att göra med att jag inte hade nåt liv i typ hela grundskolan och spenderade nästan all min tid framför tvn?
Det är så att folk blir överraskade över hur mycket strunt jag kan. Men är man nörd så är man^^

Jag har iaf inte mått såhär bra på länge och det känns helt underbart :)

puss*

Kommentarer
Postat av: John

NERDS FTW!!!

2010-04-10 @ 15:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0