träningsvärk.

Okej, kanske inte "tränings"värk. Men vad annars ska jag kalla det?
Har iaf problem att gå i trappor, ställa mej upp och sätta mej ner.

Fick ett sms härom dagen där han frågade om jag berättat något för vår gemensamma polare. Vilket jag har, iaf efter första gången.. (pinsamt var det iaf) 

Ville säga att jag inte visste att dom kände varandra då. Att jag definitivt inte trodde det skulle hända igen. Att jag var full, och att jag bara gjorde det för jag tyckte det var värt att berätta, för det var så bra.
Men jag sa bara att jag inte skulle berätta något mer. Sa bara att jag berättat om första gången.

Han verkade lite sur, skrev att han helst hade sett att jag inte berättat alls, men att han uppskattade min ärlighet. Jag vet inte vad jag ska tro. Blir lite förvirrad.. Tycker han att det är pinsamt att han har haft sex, eller bara att det var med mej?

Jag skäms inte, men jag berättar inte heller för alla.
Jag har inga förväntningar men jag hoppas det kan bli fler gånger.

Anyways.. Funderar lite mycket ibland.

Ha det bra!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0