trååkigt..

Sitter och äter nudlar, riktig studentmat, och kollar på made på MTV.
Jag har ganska tråkigt med andra ord..

Alla mina polare i kollektivet är just nu i Karlskoga på Boda Borg. Men, eftersom jag inte kan hålla i mina pengar och har shoppat för mycket får jag sitta hemma.. Blä!

Pratade förresten inte med Evelina igår om det jag skulle.. Ska försöka göra det idag. Fast det kan bli lite svårt eftersom alla i kollektivet ska laga mat och kolla på skräckfilm ikväll..
(och killen i fråga är ju med i kollaktivet)
Det känns bara jobbigt just nu.
Pank, har inte ens betalat hyran, och på väg att bli kär i samma kille som min närmsta tjejkompis här..

Sen känner jag att, nu börjar det bli länge sen jag fick nåt. Fast det egentligen inte är så länge sen..
Men det måste ju vara sådär sjukt bra och, ja, ansträngande för att det ska kännas. Så man inte blir sugen igen på en gång..
(Hörde förresten att S också börjar få abstinens.. kan man vända det till sin fördel kanske? Även om jag helst skulle åka till Lund på sekunden. Snygga, härliga skåning. Han vet ju alltid vad jag behöver.. *abstinens!!!*) 



Är lite på sånt där humör att jag bara vill lyssna på;
kärlek är ett brev skickat tusen gånger, det är så jag säger det,
nu kan du få mej så lätt, vi två sjutton år och gårdakvarnar och skit.

Har förresten sjuk! träningsvärk i armar, bröstmuskler, lår och rumpan...
Emma lurade med mej till gymmet efter innebandyn i torsdags.
Jag stod på trappmaskinen tills jag fick mjölksyra och lite till.
Sen tränade jag biceps och triceps i en maskin.
Stod med hantlar och tränade axlar och biceps.
Glömde att stretcha.. =öm i kroppen idag.. 
Men det känns bra, jag känner mej duktig

Nu är nudlarna kalla.. Ska nog ta lite glass istället, hihi!

Puss*

Kommentarer
Postat av: jossan

du är jätte duktig gumman, och vad det gäller killen så ska du gå efter dina känslor och vad ditt hjärta säger att du ska göra även om det kan riskera något med tjejkompisen. För kan hon inte acceptera dina känslor så är hon inte en så nära vän som du tror hon blivit.

Du får inte glömma oss här hemma heller. Vi är trots allt dom som alltid står kvar.

Kämpa på med träningen , det är bra att du gör som jag rekomenderade att du styrketränar mest. Då kommer du få najs former, finns det en simmhall i närheten så simma lite också så får du slanka former. <3

Jag satsar på viktväktar points och simmning;)

2009-10-31 @ 16:52:05
URL: http://jossdiary.blogg.se/
Postat av: madde

betala hyran, du fick ju pengar!!!

2009-10-31 @ 16:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0