frågor..?

Vad var det som hände?
Allt kändes så bra, riktigt jävla jättebra. men nu, vad händer nu?
Kan man vara vänner på superlångt avstånd?
Kan man hålla relationen levande så?
Varför blir det kaos när andra kommer in i ens liv?
Borde man inte få må bra, iallafall nästan jämt?
Kan man älska någon men ändå hata deras beteende?
Kan man komma över ett berg av småsaker som irriterat i evigheter?
Ska man inte kunna träffa nya människor och skaffa nya vänner utan att tappa dom som varit trogna sen tidigare?
Varför ska det vara så svårt?
Hur ska man göra för att nå ut till dom man älskar när dom stänger in sig?
Hur ska man kunna hjälpa dom som står en närmast på 100 mils avstånd?

Jag skulle göra väldigt mycket annorlunda om jag kunde..

Jag saknar min lilla-lillasyster, jag gör allt för dej, det hoppas jag att du vet. Vill du  något, ring!
Jag hjälper dej om jag kan. Och jag vet att du kommer klara dej riktigt bra vad som än händer. För du är stark. Det kan vara svårt och tungt ett tag, beroende på vad som händer.
Men du kommer klara dej, och jag finns alltid här <3

Jag saknar min bästa vän.. Jag betedde mej som ett drygt arrogant svin.. Jag vet inte hur jag ska be om ursäkt. För jag menade det mesta jag sa. Saknar människan men inte hans beteende.. Varför är det så svårt!?

Hoppas att det blir bättre snart..

Kommentarer
Postat av: madde

ringde inte henne igår men komr göra de idag... saknar dig stora sis!^^

2009-10-01 @ 12:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0