innebandy m.m.

Idag vaknade jag ganska sent.
Det var pub igår, med allt som hör till. Lite för mycket fick dom flesta kändes det som.

Själv lyckades jag följa med ännu en kille hem… en i tvåan… det var ganska pinsamt faktiskt.
Efter ett misslyckat försök till sex däckade han, och jag med för den delen. Vaknade efter ett antal timmar och kände att, nej, jag måste hem. Slingrade mej ur hans grepp, kravlade över honom (för jag hamnade ju såklart längst in) och försökte att så ljudlöst som möjligt leta reda på mina kläder som låg utspridda över golvet. Lyckades på nåt magiskt sätt att dessutom få på mej kläderna som dom skulle sitta, skippade dock strumpbyxorna, och smög mej iväg ut i natten.
Kallt som fan var det.
Bara ren jävla tur att ingen såg mej, det hade blivit lite pinsamt, strumpbyxor i handen och smink som kladdat ner på kinden.. det var inte en vacker syn om jag säger så.
Kom hem, tråcklade av mej kläderna och dröp i säng vid halv sex och vaknade inte förrän halv två idag.

Mådde inte dåligt, stort plus!
Åt frukost i evigheter och gick sen iväg till skolan runt tio över fyra. Vi hade några personer från Italien där idag som pratade vin och sensorik och lite om bla parma skinka.
Jag hade inga problem med vinprovningen, men jag såg flera som verkade må smått illa vid tanken på vin.

I slutet av föreläsningen så hojtade Emma att jag skulle väl med på innebandyn? På vilket jag svarar, är det idag? Och Sebastian (snygga, långa och otroligt bra i sängen- Sebastian) vänder sig om och säger ja, kvart i åtta, jag är ledare.
Hjälp tänkte jag, han kommer tro jag är en stalker!
*panik*
Men valde att strunta i det, iaf visade jag inget.

Gick sedan hem, letade reda på träningskläder. Jag hade ingen sport bh så jag tog en vanlig jag knappt använder, och inga bra skor, så jag tog mina converse.
Sen kom Emma och vi vandrade till bilen.

Min sambo och hans polare skulle också åka med, för det regnade, och som Emma sa: man blir ju kall i håret! När alla utom polaren var inne i bilen säger han sådär ja och Emma börjar köra, han ser ut som vafan!? Och skriker sedan till.
Emma har kört över hans fot med bilen!
Vi höll på att dö av skratt samtidigt som Emma skäms och ber om ursäkt en miljon gånger.
Han klarade sig utan några större men, klarade iaf av att spela innebandyn.

Jag hade glömt hur jobbigt det var…
Det tog inte lång tid innan jag fick lite lätt blodsmak i munnen…
Jag bytte ganska ofta.
Annars hade jag tuppat av.
Det enda som höll mej uppe, eller, kvar och ansträngde mej var att Sebastian såg sjukt het ut när han sprang fram över planen…
*ler*
Jag har en känsla av att jag kan ha stirrat…
Han spelade i motståndarlaget så jag fick ju gå på kropp ibland, hihi.

Jag fick en knuff i ryggen när jag var ganska långt från bollen, vände mej om och såg honom, busigt leendes.
Då blev jag lite sugen… och generad…

Jag är ganska stolt med min insats, det kändes bra att träna på ett seriöst sätt igen.
För, som min kära syster påpekade, räknas tydligen inte sexercise.
Efteråt satt jag och Emma och stretchade, jag kommer vara död imorrn ändå men kanske inte lika stel, och Sebastian kommer och joinar.
Han säger sen att vi varit jättebra! Bättre än vissa som spelat länge!
(han betonar iofs att han menar tjejer, men ändå)

Efteråt blev det middag hos en klasskompis, Henrik, han har jobbat som kock i massor med år, och det märktes. Fy fan vilken god mat! Alla satt och mmmade. Och skrattade, vi hade skitkul.
Sen tog Henrik fram ett spel som heter Alias, man ska beskriva ett ord utan att säga ordet i fråga.
Behöver jag säga att mitt lag vann?
Kul var det iaf. Och vips var klockan halv ett och alla gick hem.

Ska bara skriva klart det här sen sova.
För imorrn ska jag och Emma till Karlskoga och köpa riktiga träningsskor till mej. Ev. ska Sebastian med.. tihi!

Håller iaf tummarna för fre och/eller lör.
Enligt testet på face book har jag 70% chans att ligga i helgen. *dansar*

Ha det bäst och sov gott.

Puss*


Kommentarer
Postat av: madde

hahahahahaha precis malin! sexercise räknas inte! kan snart göra ett super bra program åt dig om du vill, man ska motionera minst trettio minuter per dag, typ promenad^^ har lärt mig as mycket om det efter at läst en bok, till en uppgift. oj va långt detta blev xoxo

2009-10-09 @ 16:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0