long time ago..

Jag ska bli bättre på att uppdatera, men sista tiden har varit så hektisk.
Med skolan, och allt annat också faktiskt.

Har avslutat delkurs två med en hemtenta som tog två dagar. Tror det gick ganska bra iaf, fick ner hyfsade svar. Räknar med G minst.
Fick också veta att jag fick VG på första delkursen, yay me!
(För er som inte vet är VG det högsta betyget man kan få på universitet och högskola)
Delkurs tre började i tisdags, vi lär oss om vin och mat och sensorik. Dvs: vi har vinprovningar nästan varje dag. Det är sjukt kul, men ganska svårt.
Men man lär sig rätt fort.

Jag känner mer och mer att, fan, det är det här jag ska hålla på med resten av mitt liv, I love it, så att säga.
Har börjat smådrömma om ett eget Chateau...

Uppdaterar lite på snusk-sidan.. Är nu uppe i fyra sen jag flyttade hit (Fem om man räknar med att en av dom hände två gånger..) Så "duktig" var jag inte tidigare.. Kan det bero på att man super så jävligt här?
Hmm..
Det är ju tur att man kan kontrollera sig ibland.
Annars hade det nog vart ännu fler.. Hihi.

Jag har dock ett problem..
Killen som jag tror att jag kanske börjar gilla är en jag umgås en del med.
Och jag fick nyss reda på att Evelina, som är typ min närmsta kompis här, också gillar honom, och hon tillhör också samma kompisgäng. Hon har pojkvän, och det verkar inte fungera så bra.
Dom har pratat om att göra slut..
Hon tror att det finns en möjlighet att hon bara inbillar sig att hon gillar-gillar samma kille som mej.

Men hon vet inte.
Hon vet inte heller att jag kanske gillar-gillar honom..
Hon frågade, men jag kunde inte svara, jag sa att jag inte skulle tacka nej till mer sex, men att det var allt.
Så nu är jag lite fundersam.
Vi ska ha tjejkväll imorrn, laga mat och dricka lite vin tillsammans.
Jag borde kanske prata med henne då?

Det känns mest jobbigt att hon faktiskt berättat för honom vad hon känner, det har ju inte jag.. Och jag tror det skulle bli konstigt.
Jag vill inte bli kär nu!
Jag vill leva livet och vara singel, men jag vill samtidigt ha någon nära så..
Det blir bara komplicerat.
Och jag tänker som vanligt alldeles för mycket.
Krånglar till saker.
*suck*
Det blir aldrig bra när man blandar in känslor. Särskilt inte när man kanske sårar andras..
E har nämligen inte sagt något till mej förrän nu bara för att hon trodde att jag kände något mer för killen i fråga.
Det verkar som hon hade rätt, bara att jag inte vill inse sanningen.

Jag kommer bli galen om jag ska fortsätta spekulera.
Galen och deprimerad.
Och ensam.
Och bitter.
Så det är lika bra att släppa allt på en gång..
*suck*

Puss*

Kommentarer
Postat av: madde

låter jobbigt... men kanske är bra att snacka med henne först? annars är de bar att du ring. ( här i norrland uttalas inte sista bokstaven, man måste ju "smälta" in)

2009-10-29 @ 23:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0