mja, kanske..

Jag är iallafall inte förkyld. Men vilken uthållig människa! Jag har ju träningsvärk i stora delar av kroppen!
Lyckades avsluta ganska bra iallafall..*ler*

Det har kännts bra idag förutom vissa rörelsesvårigheter.
Marknad i "centrum". Köpte kryddor för inga pengar alls.
Sen köpte Jonny en stor gasballong. En sån där med helium i. Sen hade Evelina också köpt en.
Så jag, Jonny, Alex, Evelina och Sebastian satt och inhalerade helium och sa saker som elefantballe med smurfröst. Det var skitkul.
Tyckte dessutom att det var skönt att umgås med mitt ligg (ska man säga d? kk kanske är bättre?) utan att det kändes konstigt och utan att bli sugen.
Skulle iofs inte palla nåt mer idag.. Det får vänta till ett senare tillfälle.

Är det så det fungerar med kk? Att man hänger som polare och ibland har galet bra sex?
Jag tycker det är en bra lösning iaf^^

Ikväll var iallafall första kvällen jag hängde med honom utan Jonny i närheten och utan att göra nåt snusk..
Tror det kan fungera.
Fick en kram när jag gick, det var mysigt, men inte mer.
Han känns iofs lite som en sån som jag skulle kunna falla för, han e snygg, har bra stil och musiksmak och verkar vara lite mer dominant än mina tidigare killar. Men ändå på ett respektfullt sätt.


Kommentarer
Postat av: madde

haha tycker du ska kalla honom ragg!

2009-10-06 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0