meh

Okej, ibland är det bra att lyssna på sina vänner, dom har ofta rätt och är bra på att se saker mer objektivt än vad man själv gör i sitt egna förvirrade, ångestfyllda tillstånd. Men, ibland har man rätt, ibland vet man redan innan man ger med sig att; Jag kommer få rätt ändå.
Bara så du vet Evelina. *blink*
(inte för att det blev helt fel nu, det blev det absolut inte, men jag fick mest rätt, och det är viktigast^^)

Fick nog en två-femtontusen knutar i nacken nyss...

Eftersom jag missade litteraturseminariet, som jag trodde var bara en "kul" grej, och fick U på min hemtenta, så kommer jag få göra om dom uppgifterna.
Tom fre ska en bokanalys vara klar.
Till på tis ska om-hemtentan vara klar.

Så mycket för slappna av och bara umgås med familj och vänner i helgen.. Fy Faan..
(Kan ju lägga till att på tis ska jag laga mat i provköket, som en del i grupparbetet som jag inte ens påbörjat. Det ska sedan skrivas ner i ett PM som ska lämnas in den femtonde..)

Hela jag kommer vara en stressknut!!


Har av nån outgrundlig anledning fastnat för saw filmerna.
Delar av kollektivet har kollat på tre hittills.
Skitläskigt, fruktansvärt obehagligt och obeskrivligt äckligt, men såå bra.
Sen kanske sällskapet har varit en del av det hela.. men kul har vi haft iaf.
Skrikit när det blivit läskigt och gömt oss när det blivit värre.
(tjejerna iaf, killarna spelar hårda och oberörda :P)

man kanske skulle läsa lite inför hemtentan? *ångest!!!!*
eller.. varm choklad och tv?
hmm..

puss*

Kommentarer
Postat av: madde

har ungefär samma problem, men har lärt mig nu att göra typ en planering, så du pluggar lite varje dag, istället för att råplugga en dag. minskar stressen! och bestäm ett datum när du ska ha gjort vissa saker, tex på torsdag ska ja ha läst allt eller nåe sånt...puss och puss

2009-11-25 @ 12:53:27
Postat av: trajficks

det löser sig alltid :)

2009-11-26 @ 11:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0