it's raining!

Fy fan vad det regnar hela tiden här!
Har börjat gå i gummistövlar, så illa är det. Blött, grått, kallt och jävligt...

Har julpyntat lite mer idag, jag o GiGi gjorde varsin apelsin med nejlikor i^^
I tisdags satte vi upp julgardiner i köket och en adventsstake. I mitt rum har jag hängt upp en julstjärna.

Det känns så skönt, det är första året på länge som jag känner att; åh vad kul med jul!
Är sådär barnsligt och löjligt glad åt att det är advent snart, att det kanske kommer snö och åt att fira julen med familjen.
Förra året kändes det bara jobbigt, nu känns det jättebra.
Det kan iofs hänga ihop med att jag MÅR mycket bättre än jag någonsin gjort. Jag kan äntligen gå rak i ryggen och säga att jag är snygg, jag är smart, jag är bäst! Underbart!

Sen kan jag misstänka att det här med att vara lite små-kär hjälper till en hel del. *blink-blink*

En grej är lite kul.
Jag har börjat bli sådär rastlös när jag inte får träna! Det är skitjobbig emellanåt, men det känns bra att min kropp faktiskt VILL röra på sig.
Haha.
Sen kan det ju vara frustration över att det gått över en månad sen jag fick nåt sist... Vet inte.
Men det är bra att träna, beach -10, here I come!!

Kommentarer
Postat av: madde

haha då aknske du fattar hur ja känner när ja inte tränar... börjar snart klättra på väggarna, är fortfarande inte helt frisk!

2009-11-26 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0