fan

Ogiltigt leg = ingen tenta för mej.

Jag har ju pluggat som en idiot! Så nu är jag ganska sur, och bitter, och arg på mej själv som inte kan fixa ens de allra viktigaste småsakerna.

Idag är en sån dag, jag helst bara vill ligga i sängen och mysa. Eller, bli myst med. Så jag kan tycka synd om mej själv..
Så..
Just nu, känner jag att det är nog tur att min coccilana står i Mariefred.. (o)turligt nog.

Jag har alldeles för mycket skit i mitt huvud för att palla det här.
Alldeles för mycket ångest-ont-i-magen.
Och väldigt kluven.
Det är fruktansvärt påfrestande att inte veta vad man vill med allt och alla. 

Jag vill gråta och skrika högt, slå på någon, förstöra saker, vara allmänt oregerlig..
Men så sitter man här istället och bara stirrar rakt fram, apatisk kallas det va? 
Jag måste vara en ganska sorglig syn..

Hoppas iallafall, trots min bitterhet, att alla andra som fick göra tentan lyckas jävligt bra.
Jag håller tummarna för er!

Puss*

Kommentarer
Postat av: madde

men eftersom du redan kan allt så kommer du va grym när du skriver tentan, eftersom du då typ bara måste repetera!

2009-11-23 @ 15:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0