å ena sidan

Är det nån mer än jag som har lite lätt julklappsångest?
Känner att jag kommer inte ha råd att köpa något alls, inget fint och bra iaf..

Jag har spenderat helgen i Södertälje och Mariefred. Riktigt mysigt att träffa lite släkt och vänner. Ska in till tälje imorrn också. Träffa Joss och min farmor. Skaffa ett ordentligt giltigt leg. Köpa Moscato d'Asti.

Jag har också funderat ganska mycket.
Jag funderar kring livet och kärleken.
På varför jag känner som jag gör, varför jag känner mej så kluven emellanåt.
Längtar som fan till Lund, samtidigt som jag njuter av fjärilarna jag får i magen i Grythyttan.
Det har blivit väldigt mycket, å ena sidan å andra sidan funderingar.
Jag måste bestämma mej.
Jag måste prata med S...
Att det ska vara så svårt.
Det här som kallas kärlek..

Det känns så bittersweet, vill, men ändå inte. Vågar inte sätta mej i den positionen igen.
Kärlek gör bara ont..

Men, jag ska. Lovar. Typ..

*suck*

puss*

Kommentarer
Postat av: madde

lyssan på denna så blir de nog bra^^ XD

http://open.spotify.com/track/6zp4h4jVjsNlRdhUWtG4l0

2009-11-29 @ 23:24:49
Postat av: Nickolina P

jag hade julklappsångest så jag beställde en massa från diskshop :D

2009-12-01 @ 13:51:53
URL: http://nickolinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0