Slut på ovisshet inför framtiden!

Okej, dagen slutar i ett totalt rus av lycka.

Jag har kommit in på den utbildningen jag sökt. Sommeiler och matkreatör på Örebro universitet. En treårig utbildning. Men fy fan vad roligt det ska bli!
Det kändes som en enorm tyngd lättade från mina axlar, jag vet nu att jag inte kommer bli ett socialfall som lever på bidrag. Jag vet att jag inte kommer behöva ta ett skitjobb bara för att ha något att göra. Jag vet att det äntligen kommer lösa sig!
Tyvärr dyker det ju upp lite nya problbem i och med det här...
Till exempel vad jag ska göra av min lägenhet när jag bor i Örebro?
Vill hemskt gärna ha kvar den, den är så fin! Men d kan ju bli lite dyrt med två boenden.
Men nu orkar jag inte tänka på det, jag ska plugga och jag ska göra något av mitt liv!

Grattis även till Jossan, Madde och Josephine som även ni kommit in på era utbildningar. Massa pussar och lycka till!

Nu ska jag bara flirta lite med min nyfunna dalmas och sen bär det iväg till Jonte och Sofi och Fredrik för att fira med lite vin.

Åh vad det är härligt att vara jag just nu!

pussar^^

Kommentarer
Postat av: madde

TACK SIS! vill du va me på en present till mamma?

2009-07-20 @ 20:49:40
URL: http://heftapparat.blogg.se/?tmp=07225901

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0