puuhh!

Sjukdomsångesten är över!

Har vart övertygad i snart tre veckor att jag har haft klamydia.
Duktig som jag är gick jag till vårdcentralen i Hällefors. (gick är lite fel, snyltade skjuts av Evelina) Och nu, idag, fick jag svar; klamydiatestet är negativt, dvs okej!
*lycka*

Är av naturen fruktansvärt hypokondrisk, och så även killen i fråga. Har nästan tyckt mer synd om honom. Men idag kunde vi dra en lättnadens suck. Skönt.

ska bli bättre och komma med fler inlägg, men när man sitter hemma hos föräldrarna vill man inte skriva allt för mkt privat, man vet aldrig som är där och snokar..

tänker bara passa på att tacka sofi för en superkul juldag ;) det var precis vad jag behövde.
(hade dock klarat mej JÄVLIGT bra utan pinsamma gnälliga samtal kl 4 på natten...)

puss*

Kommentarer
Postat av: John

Det är ju du som är pinsamt barnslig i det här fallet...

2009-12-28 @ 17:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0