2013.02.19

Jag vet inte vad det är som är fel idag. Är så arg. Frustrerad. Vet inte vad det beror på helt. Har spenderat de senaste timmarna med svinhög musik i öronen och bara stirrat rakt fram, eller skrikit ljudlöst och sparkat och slagits till musiken. Mycket Manson och sen mest Flyleaf. 
Det kanske är dags att införskaffa en sandsäck som man kan avreagera sig på. 
Egentligen så vill jag nog ha en sandsäck som slår tillbaka... Satt också en halvtimme på tumblr och kollade blåmärken. Det är nåt fel på mig, men så är det, det är en del av mig. Jag vill också ha blåmärken. Jag har haft så fina märken. De försvinner ju för fort.  

Jag tänker nog skylla på hormoner, det är lättast. Lättare än att erkänna att man är frustrerad. För att det alltid behövs mer, för att jag alltid behöver mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0