Som fiskleverolja med bittermandelextrakt i medicinkoppar

Jag har några regler när det kommer till att dejta. Enkla regler som inte är svåra att följa.

1. Dejta inte kockar.
2. Dejta inte musiker.
3. Ha inte sex på första dejten.
4. Sitt inte hemma och vänta på att nån ska höra av sig.

Har vid flera tillfällen brutit varenda en av dom. Dålig-karaktär.nu

Kort uppdatering. Jag flyttade från Grythyttan för en vecka sen. Dagen innan flytt dracks det hejdå och jag blev lite full. I kombination med allt annat som hänt senaste tiden och ett sent booty-call slutade natten inte med ensamhet som jag hade trott. Resultatet blev halsont, väldigt ömma bröst och ett monsterblåmärke på rumpan. Och skuldkänslor. Som om jag hade vart otrogen. Jag var ute efter lugnet som brukar infinna sig, men istället kände jag mig billig och ja, otroligt dålig som människa.
Flytten i övrigt gick bra. Packade in allt i mitt gamla, gamla rum. Två dagar tog det innan ångesten satte in. Hur fan hamnade jag här? Det blir nog bättre. Mamma är den avgörande faktorn för hur det kommer gå. Hon har vart borta i tre dagar nu och allt känns helt ok. Innan hon åkte ville jag bara dra. Varsomhelst. Hursomhelst. Bara det gick fort. Vi går varandra på nerverna och kan inte samexistera.
Har skrivit in mig på arbetsförmedlingen och ska väl söka nåt jobb. När jag orkar.
Jag har planerat resa till Basse i Mellerud och till Visby. Men jag vet inte när.
Jag vill/ska/måste åka till Lund. Jag blir galen här. Plus att jag måste visa vad jag lärt mig. (kom på att knepet är att ta ett par glas vin innan, det gör att man slappnar av i spända muskler..)
Skulle gått en sväng med en tjej jag är lite sugen på idag, hon föreslog eftermiddagen. Sen blev det kväll. Och vid nio (21) hade hon fortfarande inte åkt hitåt. Iom detta bröt jag mot regel nr 1. och 4. Jag lär mig aldrig. Smink, naglar och ny top, och den enda som fick se det var katten. Nej, jag är inte bitter. Jag börjar bli van att inte få det jag vill.
Så här sitter jag, fin och tjejig som fan, hungrig och trött och kollar på summerburst via PSL på svt 2. Kul lördag.

Jag drömde om dig häromnatten. Och kollade tumblr. Det är så fånigt. Så onödigt. Så svårt att låta bli.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0