Hello..

..kinky!! Fest fest fest!! Och jag har en biljett! Superglansigt, superhett och med japanskt tema! i Kolingsborg. Vill ha februari nu. 

Har hunnit fira nyår i sthlm med Helena och Madde. Middag, irländsk pub och sen sjätte tunnan. Vi hade efterfest till sju, det var ju J-VM vi var tvugna att kolla på. Grym revansch av de svenska pojkarna. Lagom mycket att dricka, lagom mycket dans och lagom många att kyssa. 
Jag vill få tillbaka hemkörning av pizza till hyttan, det är ju en underbar grej när man är lite bakis. (:

Träffade Carro för en fika idag, och hon var lika taggad som jag på deka. Slutade med att vi köpte varsin biljett och började planera massa roligt i kläd- och festväg. Hittade stjärnor som löser problemet med att mina hotpants slutar under tuttarna. Funderar på lite manga-spiky hår och en fet GaGa eyeliner till det. och super-duperhöga klackar såklart. Åh vad jag är taggad! Har lyssnat på massor med bra partymusik hela kvällen och bara sett allt framför mej. <3 

Sen så ska jag vara med på radio snart! Den 21 januari sänder p4 ett program som heter kossornas planet, och jag är med och pratar om min dyskalkeli, så folk ska få reda på vad det är osv. Sjukt kul, SR bjöd på fika och jag tror det blir grymt bra. Hela programmet ska handla om matematik, så mitt problem kommer ju in på ett hörn. Stod på en av perrongerna på centralen och gjorde intervjun, kan ju säga att de som gick förbi såg väldigt undrande ut. 

Life is good!
but i'm still crushing.. det får räcka nu tycker jag.
Kanske får massa pengar i jan, ska spara lite och åka till lund tror jag, det brukar få mig att tänka på annat ^^

Men nu måste jag dricka lite te, pappa är sjukt snål och har inte elementen på mer än tolv grader.. BURRRRR!!

Over and out! xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0