Snart advent

Så jag adventsstädar. 
Har fixat mitt sovrum lite mer mot den stilen jag vill ha. Det är rätt svårt med tanke på att väggarna är teracotta... och känslan jag vill ha är burlesk/snusk/budoire och jävligt snyggt! Terracotta, vad tänkte de med egentligen? Men jag har hört att det finns billiga tyger som kan spikas upp. Svart och grått kanske? Med röda och überblanka detaljer? ^^

Jag har en brutal crush sen ett par veckor tillbaka, och den verkar inte gå över i den hastighet jag skulle önska. Sen hjälper det väl inte att han hör av sig typ varje dag. 
Jag börjar ledsna på att falla för otillgängliga personer. Antingen bor de för långt borta eller så är de upptagna eller så är de bara idioter som inte fungerar i ett normalt samhälle.
(Crushen tillhör kategori nr 2 (och otrohet är inte ett alternativ, been there done that! (Många jobbiga drömmar och fantasier iaf...))) 


På lör blir det iaf fantastiskt roligt och mysigt! Sillunch och senare hemmagjord sushi med Eve! Taggataggatagga!! Och vin såklart! Och Nikkori Umeshu! 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0