Lista

Saker att se fram emot:
  • studiebidraget
  • att äntligen få klippa sig
  • nästa avsnitt av pillars of the earth
  • att det ska bli vår
  • besök från Lund?
  • resan till Toscana
  • ett eventuellt sommarjobb på en bra restaurang
  • examen, så jag slipper skogen
Känns inte som så mycket, men det håller mig flytande. Precis vid vattenytan.
Jag trodde det hade gått över, och så sa du hej. Jag trodde jag kunde glömma, men så gick du förbi. Jag skulle vilja skälla ut dej, komma med sårande spydiga kommentarer, vara arg, hata. Tyvärr verkar det inte som jag kommer få som jag vill inom den närmsta framtiden. Jag tänker alldeles för ofta på de drömmar jag haft den senaste tiden...
Samtidigt som jag vill, vill jag inte. Det är historia nu. Historia som inte ska upprepas.
Trots allt så ser jag framåt. Jag har varit så mycket längre ner i mitt inre mörker. Längre ner än jag minns, vad jag vill minnas. Men jag tog mig upp, inte ensam, men jag klättrade upp igen.
Nu aktar jag mig för att halka ner så långt igen. Ner till mardrömmarna och hatet. Ner till sådant man inte borde vara kapabel till.
Mitt ljus just nu är 559km bort, söderut. De bruna ögonen har räddat mig flera gånger förut. De starka händerna har dragit upp mig tidigare. Den varma kroppen har lugnat mig fler gånger än vi faktiskt träffats i verkligheten. Jag skulle behöva en paus med detta sällskap.
puss

Kommentarer
Postat av: ...

Försent för Edelweiss..

2011-01-14 @ 00:30:18
URL: http://blank
Postat av: pixii

Precis så..

2011-01-14 @ 00:40:56
Postat av: ...

von_hausswolf-_old_beauty_du_kan_do_nu" rel="nofollow">http://svtplay.se/v/2181582/annavon_hausswolf-_old_beauty_du_kan_do_nu



Låta det för gångna dö?



Förtjänar bättre.

2011-01-15 @ 03:06:23
Postat av: http://svtplay.se/v/2181582/anna_von_hausswolf_-_old_beauty_du_kan_do_nu

2011-01-15 @ 03:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0