jobb, fika och sånt

Har sökt jobb idag med lillstrumpan som sällskap. På Två goda ting, Systembolaget och Gripsholms Wärdshus. De senare två verkade faktiskt intresserade av att anställa mig, särskilt när jag nämnde att jag studerar i Grythyttan.^^
Vettefan hur man ska palla en hel sommar i Marifred, men har jag pengar kan jag ju iaf resa bort lite när jag håller på att avlida. Jobbsökarpromenaden avslutades på 2GT med pecan-paj och en cappucino, för det var vi värda.

Fick reda på något oroväckande under julhelgen, de där groparna man kan ha (som kvinna) på lår och rumpa, orsakas av att fettet ruttnar! Så äckligt att jag nästan började grina. Det kan motverkas med massage och träning som ökar blodcirkulationen, så jag ska börja promenera varje dag! Jag mår nämligen lite (jätte-jätte-mycket!!) psykiskt dåligt över att veta att det ruttnar i mina lår.. *ryser*
Tack Madde för att du upplyste mig om den brutala sanningen... Usch!

Nu blev det lite motsägelsefullt med massa fika och sen fettnojja, men jag inbillar mej att det inte är fikat som är orsaken.. (a) Ibland tänker jag bara spela dum, för fika kommer jag aldrig sluta med.

Endast ett släktbesök kvar, sen kan jag packa ihop mina saker och åka hem!
Saknar alla så in i helvete! Blev nästan lite sentimental när Jenny ringde och man hörde Thomas i bakgrunden. Jag vill och så laga mat och dricka öl i Grythyttan!

Puss på alla ♥:n!

Kommentarer
Postat av: madde

fast alla har ju faktiskt såna malin., och man kan ju som tut är bli av med dom! skrubbhandksar brukar funka bra:)

2011-01-07 @ 19:50:19
Postat av: joss

scrubb handskar? tur att jag ska börja ta massage lite mer och redan tränar då så mina gropar är färre redan o de andra sjunker tillbaka :D

2011-01-11 @ 07:06:31
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0