Halka

Har börjat med B-uppsatsen idag. Min grupp ska undersöka hur hospitalitybranschen marknadsför sig via sociala medier. Kan bli riktigt bra.

Att vara mer hälsosam gick åt, ja ni vet. Halkade bort till Ica idag och köpte chips. Kan inte rå för det. Jag har alltid gjort så när det känns som det gör nu. Dvs lite avslaget och lågt.

Men jag har saker att se fram emot!
Klippning om en vecka
Praktiken om en månad
Pengar om en vecka
Fina sms ffrån skåneland
Chips och dip till tv:n ikväll!
Toscana om en termin

Så jag överlever, ingen fara.

Bara kände att det passade..
http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=41647&beid=1576923

Puss

Kommentarer
Postat av: hejtjena

låter mysigt. och chips... går ju inte att leva utan. :)

2011-01-20 @ 14:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0