Minions!


Whaaaaaaat?!


Älskar de underbara små minionsarna i Despicable me. Stört roliga. (Och jag vill ha en)

Annars är uppsatsen så gott som klar, ska lämnas in imorrnbitti. Det känns bra, som ett garanterat G. Praktiken är inte långt bort och jag är så pepp! Ska bli riktigt kul. Sen har jag arbetsintervju den 18e på värdshuset i Mariefred. Då följer nog kissen med till "morföräldrarna" för att vara där under hela min praktik. Kan inte ha med honom till Kvänum, ska ju bo i deras B&B. 

Jag hade tänkt träna idag, men somnade på Jennys säng och är nu helt förstörd. Sova middag är inte bra! men jag funderar på att gymma lite i helgen som kompensation.
Man måste ju ha något att göra när resten av Hyttans befolkning är i Örebro och fixar årshögtiden. Städa ska jag göra också. Vilket fruktansvärt spännande liv jag lever.. Städa på fredag- och lördagkvällar. 

Den 19e är jag förresten i STHLM! Ska träffa Carro och hitta på nåt roligt. Om så bara en öl och ett ton skvaller. Det är sådant man behöver ibland, jag behöver iallafall.

Som vanligt finns det en massa småsaker jag funderar på alldeles för mycket, men det orkar jag inte fördjupa mig i längre. Det mesta känns bättre än på länge. 

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0